Da bi dobili više informacija o proizvodu "" popunite sljedeću formu.

Polja označena sa * su obavezna.

Zatvori
Pošalji

ISTRAŽIVANJE – HOME&DECORATION QUDAL – QUality meDAL 2014/2015

QUDAL- QUality meDAL – Tepih centru još jedna potvrda izvrsnosti

quadal

U istraživanju kvalitete QUDAL, ispitanici su ocijenili Tepih centar najkvalitetnijom trgovinom tepiha, tepisona i drugih sličnih podloga za podove

Zagreb, 01. 01. 2014. – Tepih Centar je s velikom prednošću ispred ostalih trgovaca u Hrvatskoj osvojio prvo mjesto u istraživanju HOME&DECORATION  QUDAL – QUality meDAL, 2013/2014 kao najkvalitetnija trgovina za prodaju tepiha, tepisona i drugih sličnih podloga za podove. Osvojena pozicija rezultat je mišljenja i iskustva potrošača koji preuređuju i opremaju svoje domove te stručnjaka u navedenom području – dizajnera interijera.

Drugo je to uzastopno priznanje koje je Tepih centar ostvario na temelju glasova potrošača. Naime Tepih centar je nositelj Best Buy Award priznanja za razdoblje 2012/2013 kao trgovina najboljeg omjera cijene i kvalitete u ponudi tepiha i tepisona na hrvatskom tržištu.

Navedena priznanja potvrda su izvrsne ponude lanca trgovina Tepih centra koju su potrošači prepoznali ne samo kao najbolju vrijednost za uloženi novac, već i kao ponudu tepiha i tepisona koji su zaista najveće razine kvalitete na hrvatskom tržištu. Uz navedeno u Tepih centru posebno se ponose svojom neusporedivim iskustvom kupovine kroz vrhunsku uslugu te ugradnju kupljenih podnih obloga, što je zasiguno pridonijelo osvajanju ovih dviju priznanja potrošača!

Uz novootvorenu prvu Internet trgovinu podnih obloga u Hrvatskoj (na adresi shop.tepih-centar.hr) zasigurno ovo nije posljednja nagrada na kontu Tepih centra!

QUDAL- QUality meDAL istraživanje

Nišno istraživanje QUDAL Home & Decoration Croatia 2013/2014 provedeno je na uzorku od 1200 građana koji renoviraju i opremaju svoje domove te profesionalnih dizajnera interijera. Istraživanje je provela švicarska kuća ICERTIAS (www.icertias.com), CAWI – DEEPMA metodom (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness).

Ispitanicima je u istraživačkoj anketi putem web obrasca postavljeno sljedeće pitanje:„Navedite naziv trgovine (lanca trgovina ili salona) za prodaju tepiha, tepisona i drugih sličnih podloga za podove apsolutno najviše razine kvalitete na hrvatskom tržištu:“

Postavljeno pitanje bilo je otvorenog tipa odnosno ispitanicima nisu bili unaprijed ponuđeni odgovori, već su oni sami mogli slobodno navoditi ono što smatraju najprimjerenijim odgovorom na ovako postavljeno pitanje.

Najveći broj ispitanika, na ovo je pitanje odgovorio: “Tepih centar”.

Istraživanje HOME&DECORATION QUDAL – QUality meDAL – Croatia 2013/2014  provela je švicarska kuća ICERTIAS – International Certification Association (www.icertias.com) na području Republike Hrvatske tijekom srpnja, putem web ankete metodom CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness).  U samom istraživanju sudjelovalo je 1200 građana koji renoviraju i opremaju svoje domove namještajem, podnim oblogama, bijelom tehnikom i elektroničkim uređajima te profesionalni dizajneri interijera sve korisnici interneta u Hrvatskoj. Anketa je obuhvatila cjelokupan teritorij Republike Hrvatske.